Wat is het meest "onmogelijke" dat een mens heeft gedaan met zijn lichaam?

Ik heb eens gehoord van een man die zijn hart stil kon zetten en na enkele minuten zelf weer kon opwekken.
normaal gesproken zou dit onmogelijk zijn, maar hij deed het toch.

Wat zijn nou nog meer van dit soort "onmogelijke" dingen die mensen hebben bereikt?

en dan alleen gekeken naar de prestaties van het menselijke lichaam.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik vind wat Wim Hof, beter bekend als "the Ice man" presteert wel grenzen aan het onmogelijke:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_Hof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat je er van gehoord hebt, wil niet zeggen dat het ook echt zo is he... ik betwijfel dan ook of dit echt waar is... Verder is het meest onmogelijke redelijk subjectief, dus moeilijk antwoord op te geven. Ik zou zeggen, zoek het eens op in het guinnes book...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag! Ik bekijk hem vanuit een ietwat ander perspectief: Op de maan lopen. :)