De mannelijke orgasme is een paar seconden terwijl die van de vrouw heviger is en langer duurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee natuurlijk niet..
vrouwen kunnen op meerdere manieren een orgasme krijgen, en man niet, ook kunnen vrouwen meerdere orgasmes krijgen dan de man, en hoe die word ervaart..dat is bij iedere mens verschillend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hierop kan niemand een antwoord geven. Belevingen en gevoelens zijn altijd persoonlijk.
Net zoals pijn: maak een ander maar eens duidelijk hoe dat voelt.
Er zijn wel biologische verschillen maar dat zegt niets over gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+