Je hebt wel mensen die verkeerd praten, met veel 'valse lucht' of met een toon waar anderen kriegel van worden (ik word acuut gek van stemmen als die van Diana Charité, een figuur van Kees van Kooten weet je wel weet je niet, zie: http://www.youtube.com/watch?v=QGb1d-vHyk4 ).
Ik krijg dan acuut de neiging m'n keel te schrapen ;-)

En, gaat niet echt over de stem maar ik word er wel ibbel van, mensen zoals Tom van 't Hek die praten en dan een verhaal vertellen sllllrp en doorpraten sllllrrrp en verder vertellen ssslllrp, en dan hoor ik alleen dat geslurp nog maar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat dacht je van een baard in de keel, klinkt behoorlijk vals....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je stem overslaat