Iets minder dan 7 miljard (zegt men) en daar het iedere seconde verandert, is een exact aantal niet vast te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Afgerond wonen er 6.700.000.000 mensen op de aarde. Daarvan zijn er 100.000.000 dakloos, dus je zou kunnen zeggen dat er "maar" 6.600.000.000 mensen écht op de aarde wonen.

Toegevoegd na 4 uur:
Daklozen leven naar mijn zeggen meer op de aarde dan dat ze er wonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7 miljard bewoners.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zie hier:
http://www.goeievraag.nl/vraag/mensen-leven-aarde.58454
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wereldstatistieken in real time:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het U.S. Census Bureau schat de mondiale populatie vandaag op 6,868,124,867. Elke dag komen er circa 200.000 mensen bij. Op hun site kun je het per dag volgen. Zie de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik herhaal mijzelf:

Dat zouden er inmiddels ruim 7 miljard moeten zijn.

De wereldbevolking is het totaal aantal mensen op aarde.:
Het U.S. Census Bureau schat de mondiale populatie januari 2009 op 6,79 miljard en volgens het CIA World Factbook zou de toename in 2007 ongeveer 77 miljoen zijn.
Elke dag komen er circa 200.000 mensen bij. Meer dan de helft van de huidige wereldbevolking leeft in het Verre Oosten.