Wat is een trajectbenadering?

Door middel van een trajectbenadering moet ik alle 'losse' marketingonderdelen in kaart brengen tot een consistent geheel. Maar mijn probleem is dat ik geen flauw idee heb wat een trajectbenadering is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Trajectbenadering is een ander woord voor stappenplan. De term trajectbenadering wordt vaak gebruikt in de welzijnssector en komt heel langzaam op in andere sectoren. Ik vond het onderstaande voorbeeld voor je
"Richtsnoeren voor een trajectbenadering met het oog op werk in de informatiemaatschappij".
Hopelijk heb je hier iets aan.
Succes!