Zijn survival/reality shows (expeditie Robinson bijv.) nep (i.v.m. de camera's) ? zie uitleg a.u.b..

Bij bijv. Expeditie Robinson zie je dat de mensen van alle kanten tegelijkertijd gefilmt worden. Ze ziet hoe ze verhongeren, niet van het eiland af kunnen en uitgeput zijn enz. Maar hoe zit dat dan met de camera mannen?
Lopen hun dan daar over het strand met hun zonnebrand crempjes en hun broodjes? En hoe gaan hun dan naar de wc ook in de bosjes of hebben hun een eigen wc op het strand staan?

Ook het programma van hulk hogan... Hij was zijn dochter een keer aan het zoeken. Ze nam haar telefoon niet op en iedereen was in paniek. Terwijl ze wel door de camera gefilmt werd, waarom belde hun dan niet gewoon?

En een man op Nationale giografic klom een keer uit een kloof en hij kon maar 1 keer klimmen, want hij was nat en als de wand nat zou worden werd het té glad om nog eens te klimmen. En een touw gooien om zo naar boven te klimmen ging ook niet,want dat was te hoog. Maar tog werd hij van boven uit en onderuit gefilmd.

Hoe kan dat allemaal ? Of is het gewoon ALLEMAAL NEP?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (3)

ALLEMAAL NEP
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gedeeltelijk nep. Het is niet zoals bij Big Brother dat de camera's geinstalleerd zijn inderdaad dus de cameramannen lopen daar inderdaad rond en daarom zie je weinig van wat er 's nachts gebeurt omdat er dan geen cameramannen lopen. Er zijn verhalen bekend van robinsonners die de boterhammen pikten van de cameramannen. Maar natuurlijk zullen zij zich zo min mogelijk bemoeien met het spel en de dagelijkse gang van zaken.
Ik weet niet wie je precies bedoelt met die survival man maar er is een man die gaat wel met twee camera's op pad en die is wel helemaal echt dan zie je soms de tweede camera in beeld die hij dan met een stok bediend enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms zijn er survival zaken later met acteurs nagespeeld zoals het eerder geweest was....dan is het bij de opname nep maar heeft de persoon dit wel zoals je dan ziet werkelijk ondervonden. (zoals de opnames van extreme survival van discovery indertijd....nagespeelde survivals dus.)

Meestal is eea gewoon nep of in scene gezet.