Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn trouwring gaat makkelijk om en makkelijk af. Toch wanneer ik hem een paar dagen om heb dan staat de ring in mijn vinger?

Zit hij dan toch te strak of hoort dit bij elke trouwring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

het huwelijk knelt altijd na een tijdje, ik denk dat dat zo hoort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ring maakt toch een beetje stress op die plek en er komt na een paar dagen een beetje vochtophoping omdat het een beetje irriteert, dus aan weerszijde zal wat verdikking optreden, vandaar dat de ring erin staat, zoals je zegt... Laat je hem af, dan slinkt dat weer na een tijdje en dan zie je weer niets... Eigenlijk geeft je vinger het signaal, ik wil dat ding niet om... Is je huwelijk wel helemaal ok? (De laatste opmerking is weer XiniX die het niet kan laten...)

vandaar...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vreemd genoeg heb ik die ervaring ook. Ik heb dan ook besloten hem niet meer te dragen. Een trouwring hoort in mijn beleving, net als het huwelijk zelf namelijk, comfortabel te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt herm... (Xagnix)
Ik neem aan door je bloedcirculatie.
Als het naar de top gestroomde bloed terugkomt is er toch een lichte weerstand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De koppeling "trouw" aan "ring" maakt dat er uiteraard van allerlei speculatieve antwoorden gegeven kunnen worden..ik denk namelijk dat iedere ring een dergelijke afdruk kan geven, na een dag werken, een beetje vocht vasthouden etc.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Geen zorgen, dit is heel normaal. Het gebeurt met iedere ring die je lang draagt, of die nu strak zit of niet. Zit hij comfortabel en krijg je hem goed om en af, dan is er niets mis met die afdruk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding