is er echt geen probleem dat niet kan worden opgelost met spuug, bierviltjes en/of ducktape?

Sjors mag het weten....

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee.

ask Sjors...

Gaat voor alle problemen op, behalve de credietcrisis.

Liefdes verdriet.... auto pech... Maar ik neem aan dat je de creatieve, simpele en goedkope oplossing bedoelt? Werkt vaak goed, maar is vaak tijdelijk en zal de schoonheidsprijs niet winnen... Tis maar hoe je het bekijkt!

dan zou dit het antwoord kunnen zijn op het vraagstuk van ons kernafval begrijp ik hieruit?

Het probleem dat een schreeuwend kind je rust verstoord kan je moeilijk de mond dicht plakken met ducktape... Wel efficiënt overigens...

geen probleem behoeft geen oplossing.

Als je daarnaast ook nog tight-wraps en WD-40 toevoegt, is elk probleem te tackelen.

Inderdaad: Duck Tape (is de officiele benaming eigenlijk niet Duct tape) is goed voor bijna alle problemen. Ik moet alleen zeggen dat ik bierviltjes iets minder gebruik als probleemoplossing. Ik denk trouwens dat het probleem dat je de laatste trein naar huis gemist hebt ook niet echt op te lossen is met Duck Tape.

Ha, die Deva; In aanvulling op al de reeds genoemde wereldprobleemoplossers wil ik nog graag het bekende postbode-elastiek aandragen.

Ik zit zelf te denken aan: oorlog, honger, milieuvervuiling, het file probleem, wilders, racisme, polarisering van de maatschappij, geweld, de asosialisering van de maatschappij, en het feit dat ik geen geld heb.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100