Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

werkt een elektrische insectenverjager met ultrasone geluidsgolven ook op ongedierte als muizen en of ratten?

ik vroeg me dit zo af nadat ik gisteren zo'n insectenverjager gekocht heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

nee, als je alleen een verjager hebt gekocht tegen insecten dan werkt deze niet tegen muizen en ratten. Voor muizen en ratten heeft u een andere frequentie nodig.

Onder staat een link naar een verjager met meerdere frequenties daar staat ook bij welke frequentie op welke dieren werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Beetje laat in het seizoen gekocht lijkt me.Maar het antwoord is nee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze bestaan ook voor muizen en ratten, dus ik zou zeggen nee. Nou vraag ik mij weer af of die tegen muizen en ratten ook konijnen tegen houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof dat de werking van ultrasone golven tegen muggen ed nog niet vaststaat. Een mug zoekt zijn slachtoffer uit op zicht in mindere mate en op geur in grotere mate. Een ventilator, een citroengeranium enzo zijn betere bestrijdingsmethoden denk ik.

En dan of het ook tegen muizen of ratten werkt, dat denk ik dan weer wel. Ultrasoon geluid wordt wel meer gebruikt in de afweer tegen ongedierte/knaagdieren enzo.

Toegevoegd na 58 seconden:
Wat ik nog wilde toevoegen is dat er vast wel voor elk soort dier een eigen frequentie is die ze het meest hinderlijk vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding