Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heeft niemand de fout eerder ondekt in magnetronmaaltijden?

"Prik gaatjes door de folie........open de folie met dit lipje" Het is mij nog nooit gelukt om de folie in één keer te openen omdat een of andere gek 400 gaatjes in de folie heeft staan hakken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
719

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ook folies waar ik zelf twee kleine gaatjes in prik gaan niet in één keer los. Het is niet dat niemand dat opmerkt maar dat iedereen er al aan gewend is dat je voor het openen van bijna alles een heel arsenaal aan trucken (en gereedschappen) paraat moet hebben om bij de inhoud te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh typisch zeg.. Ik heb daar nooit last van. Misschien ligt het aan de magnetron die het folie aantast?

Andere antwoorden (2)

Net toevallig nog een magnetronmaaltijd gehad en geen problemen met open maken. Dus ben benieuwd waar je het over hebt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik prik er altijd maar 10 gaatjes in zodat de lucht en hitte er goed uit kan en dan trek ik met het lipje de folie er zo af.

Ik denk eerder dat de fout zich bevind in de gebruiksaanwijzing van de magnetronmaaltijden. Er zou moeten staan: Prik enkele gaatjes in het folie ipv prik gaatjes door de folie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding