in welk land zijn de minste regels?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nauru - 8.5 square miles - Met 13000 inwoners een van de kleinste landen in de wereld. Ze zijn pas sinds 1968 onafhankelijk, en heette voorheen 'pleasant Island. Toegevoegd na 9 minuten: [uitleg] Regels ontstaan om ongewenst gedrag tegen te gaan. Hoe meer mensen te meer regels: Want iedereen gedraagt zich net iets ander. Een klein land heeft waarschijnlijk minder regels dan een groot land. Regels groeien ook mettertijd; Ervaringen uit het verleden leiden tot regels: Een nieuw land heeft wellicht minder regels. Het 'westen' staat bol van regels, in de tropische zone zijn er minder regels. Dus een klein jong eiland in de tropen leek mij het meest logisch

Niemandsland kent geen regels. Serieus: ik denk Antartica. Daar zijn geen regels.

En nu een echt land: Somalië. Lokaal heersen krijgsheren en milities maar van een functionerend nationale overheid die regels oplegt is er geen sprake.

Puerto Rico

Noord-Korea Daar is maar 1 regel : Gehoorzaam strikt de Grote Leider

Ha, die PrutsEinstein; Het landje wordt weliswaar niet door de meeste andere naties erkend, maar het Prinsdom Sealand is het levenswerk van het staatshoofd (majoor Paddy Roy Bates) zelf en heeft vanwege oorsprong en omvang ongetwijfeld veel minder regels dan we van staten gewend zijn. Het staat volgens mij nog te koop ook.

in nederland

elk land heeft zijn regels, hoe kleiner een land deste minder regels. of er nu veel of weinig regels zijn, zullen ze ook worden nageleefd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100