Een aantal mensen zeggen dat ze geloven in Faith, anderen in Causality. Wat zijn alle andere groepen waar je op eenzelfde manier in kan geloven?

Toegevoegd na 6 uur:
Ik bedoel echt de dngen naast Faith, Causality, Fate enzovoorts

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Filosofie

Het beste antwoord

Je hebt het over
enerzijds Geloof (Faith) en
anderzijds de nuchtere redenering van oorzaak en gevolg (causality).

Alle andere dingen en/of groepen opnoemen waar je ook nog in kan geloven gaat wel heel erg ver.
Je kan geloven in je gezin, je kan geloven in liefde, je kan geloven in verschillende soorten godsdiensten en je kan geloven dat er niets is om in te geloven.

Maar misschien bedoel je dit allemaal niet en bedoel je iets heel anders.
Dan moet je dat maar uitleggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik bedoel echt de dngen naast Faith, Causality, Fate enzovoorts