1 voet zwaarder? kan dat ineens?

het lijkt dat mijn ene voet zwaarder is geworden dan de andere.
ik heb al gewogen met de weegschaal.
ze lijken even zwaar te zijn.
hoe kan het zo aanvoelen?
1 zware voet?

Toegevoegd na 18 minuten:
ik heb de voeten gewogen met been.
door te gaan zitten en ze op de weegschaal te leggen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het kan heel goed dat een voet zwaarder aanvoelt dan de ander.

Hoe doe je dat trouwens? Een voet wegen op een weegschaal? Je kan die toch niet afschroeven?

Enfin, na een wandeling ofzo, dan voelen mijn voeten
ook verschillend aan. Dan lijkt de ene zwaarder dan
de ander. Meer vermoeid.
Blijkbaar toch een teken van onevenwichtige belasting.
En ouderdom, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ze met benen en al gewogen.
door op een stoel te gaan zitten en ze op de weegschaal te laten rusten.
ik heb het verkeerd getypt

Andere antwoorden (2)

misschien vocht, of je hebt 1 voet meer belast dan wil je ook wel eens een zware voet krijgen (gevoel)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk zit er in een van uw voeten nu meer vocht. geef uw voeten een tijdje rust, terwijl u uw voeten omhoogt houdt. Mocht het probleem niet weggaan, breng dan een bezoekje aan de huisarts. Dikke en zware voeten kan namelijk duiden op oa problemen met het hart ( hartfalen).