Heb je wel eens een UFO gezien?

En zo ja, beschrijf zo goed mogelijk wat je zag. En zagen meerdere mensen ook wat jij zag?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (12)

Nee, en ik geloof er ook niet in. Een tijdje terug dacht ik met vrienden toch iets te zien, maar het was een of ander landingslicht van een vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, UFO's bestaan niet. Alleen in legoverpakkingen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet gezien , maar wel váák over gedroomd. kijk dit filmpje is: http://www.youtube.com/watch?v=OuLcUI4UCqo dit is overigens de enige die ik geloof
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een unidentified flying object is wel vaker gesignaleerd echter is het nooit buitenaards geweest / bewezen. Meestal bleek het uiteindelijk om een testvliegtuig van het Amerikaanse leger te gaan.

ikzelf heb nog nooit een ufo gezien, nee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb vanochtend nog een UFO gezien. Toen spoelde ik door en was ie weg.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In films, maar die waren meestal heel saai. Andere kijkers van die film zagen die ufo ook.

Verder hier? Nee hoor, maar ik ben er ook niet zo naar op zoek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie regelmatig UFO;s. UFO beteken unidentified flying object.

Soms zie ik iets vliegen en ik weet dan niet precies wat het is. Het is dan een UFO. Meestal blijkt het een vogel of vliegtuig te zijn.

Toegevoegd op 28-04-2009 17:31:32
Maar een keer was het een golfbal. Die had ik net telaat geïdentificeerd en dat koste me een week lang koppijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, één keer gezien.
Ik woonde 8-hoog op een studentenflat, en zei tegen mijn schaak-bezoek: "Joh, kijk 's effe naar buiten, zie ik nou een UFO?"
We zagen samen een licht voorbijvliegen, laag boven de horizon, dwars door een aanvliegroute van Schiphol.
We gingen het balkonnetje op, er was alleen dat beeld, het maakte geen geluid.
De volgende dag berichtten de kranten dat er uit Utrecht en Noord-Holland berichten waren binnengekomen over een UFO.
Geen idee wat we toen gezien hebben, maar we waren in ieder geval niet de enigen.

Toegevoegd op 28-04-2009 20:52:55
Oh, dat gebeurde, denk ik, in 1973/74.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Twee keer.. de eerste keer fietste ik met een vriendin in ietwat benevelde toestand langs het stadion van Cambuur, waar opeens de lampen aansprongen.

De tweede keer was het meer een vliegende schotel dan een UFO en daar waren meer getuigen bij. Gelukkig bleef het bij één schotel van de persoon die boos was!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een keer,

Een helder licht dat steeds feller werd en daarna met enorme snelheid verdween ( vergelijkbaar met een vallende ster maar dan de andere kant op )

Daarnaast denk ik dat velen ooit een ufo hebben gezien maar gaan voor de verklaring van de overheid ( weerballon, testvliegtuig, massahysterie, luchtweerspiegeling. )
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb wel eens 2 witte objecten in en uit een onweerswolk zien vliegen. De beweging leek op meeuwen of zweefvliegtuigjes, maar dit kon het onmogelijk zijn vanwege de hoogte en de grootte van de objecten. Het duurde ongeveer 30 seconden en daarna verdwenen ze beide in het wolkendek en ik heb ze niet meer gezien.
Het was heel slecht weer dus het was zeer onwaarschijnlijk dat het zweefvliegtuigen waren, mede door de rare bewegingen (korte cirkels rond alkaar, in en uit de wolk). Voor meeuwen waren ze veels te groot vanwege de afstand. Ik kan me ook niet voorstellen dat meeuwen op die hoogte met dat slechte weer een wolk in en uit vliegen om vervolgens te verdwijnen.
Kortom, ik heb ze zien vliegen en kan ze niet verklaren, dus voor mij waren het "unidentified flying objects".
Ik hing uit het zolderraam om naar het slechte weer te kijken, en was de enige die het heeft waargenomen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jawel. Ik heb ooit een object aan de lucht gezien, waarvan ik niet kon vaststellen wat het was. En dat is precies waar het acroniem UFO voor staat.
Dat was in 1974, nabij Wietzendorf of Fassberg op de Lüneburger Hei, Duitsland. Het was avond, reeds donker en onbewolkt.
Ik wandelde alleen langs een rustige, spaarzaam verlichte weg, en ontdekte op een gegeven ogenblik recht boven mij een lichtpunt als van een vliegtuig, satelliet of planeet. Het veranderde echter niet van plaats, knipperde niet, ik nam ook geen geluid waar, en na enige tijd werd het steeds kleiner, alsof het ineens recht omhoog ging, en verdween uiteindelijk.
Een van bovengenoemde drie objecten leek het dus niet te zijn. Ik sta weliswaar scepisch tegenover verklaringen over buitenaards bezoek, houd een geheim (millitair?) luchtvaartuig eventueel nog voor mogelijk, maar sluit verder niets geheel uit.