Denk je dat het monster van Log Ness echt bestaat?

En waarom wel of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

NEEEEEEEEEEEEEEE hahaha

Nee, ze hebben het hele meer eens onderzocht met Radar's en scans. Daarmee is niks gevonden. Ook de zogenaamde bewijzen van foto's dat het wel zou bestaan zijn onderzocht en bleken nep.

Nee. Ze hebben dat hele meer ondersteboven gehaald en niets kunnen vinden.

Teveel ontkrachte 'bewijzen'!

Ik denk: wat maakt het nou uit? Als hij/zij/het wel bestaat: lekker laten bestaan. Zo niet; dan niet.

Nee. En het monster van Loch Ness ook niet. Was getekend, chaoticteddy van de spellingspolitie.

Nee, ik denk van niet. Maar goed ik heb hier ook geleerd dat god bestaat omdat er mensen zijn die dat geloven en aangezien er ook mensen zijn die geloven dat dit monster bestaat zal ie voor hen wel bestaan dus weet ik niet zo zeker of ie nou bestaat of niet. Ik denk toch nog steeds van niet.

De echte mythe is ontstaan door een foto van Robert Kenneth Wilson, een arts die in 1934 een trucfoto heeft gemaakt. Vóór de foto was Loch Ness een bron voor legendes en mythes. De lokale bevolking kende de oude geschiedenis van het zeeserpent. Maar de mensen kwamen naar het meer om zich te ontspannen en niet om op expeditie te gaan naar mythische beesten. Na het verschijnen van de foto werden de wetenschappelijke experts erbij geroepen. Eerst onderzochten ze de foto zelf. Het kon een plesiosaurus zijn. Zeker, maar het kon evengoed een boomstam zijn. Of een otter. Later zouden er onderzoeken komen met duikboten uitgerust met hoogtechnologische opsporingstoestellen. Vandaag is er een heuse toeristische industrie die in 1993 een omzet had van ongeveer 37 miljoen euro, inclusief ritjes met onderzeeërs (ongeveer 100 euro per uur in 1994) en een multi-media toeristencentrum. En voor wie niet naar Schotland kan gaan, is er een webcam, zie link

Bronnen:
http://www.lochness.co.uk/livecam/

Heel dat meer is meer gescand dan alle passagiers van KLM tesamen. Dus neen. En de foto's waren ook een getrukeerde stunt.

Nee, Nessie bestaat niet echt. Ik durf rustig in het meer te zwemmen... in hoogzomer dan, het meer is nogal koud.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Monster_van_Loch_Ness

Loch Ness ja ik geloof erin. dat beest is een bewegend object, dus dan zijn overweldigende substantie niet op radar staat lijkt mij niet raar, het beest zwemt, of hebben ze dat meer onder de x-ray gelegd en het in een keer helemaal afgescant in de zelfde seconde?

Deze mythe wordt door de plaatselijke commercie zorgvuldig in stand gehouden. En goedgelovige mensen zullen er altijd blijven

Nee. Dan zou het beest al lang écht bewezen zijn, en niet alleen met trucfoto's.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100