NEEEEEEEEEEEEEEE hahaha
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, ze hebben het hele meer eens onderzocht met Radar's en scans. Daarmee is niks gevonden. Ook de zogenaamde bewijzen van foto's dat het wel zou bestaan zijn onderzocht en bleken nep.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee. Ze hebben dat hele meer ondersteboven gehaald en niets kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Teveel ontkrachte 'bewijzen'!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk: wat maakt het nou uit? Als hij/zij/het wel bestaat: lekker laten bestaan. Zo niet; dan niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee. En het monster van Loch Ness ook niet. Was getekend, chaoticteddy van de spellingspolitie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Net of jij zelf foutloos bent. "Zo hard ik het nog niet bekeken. Vooral dat van de barbapapa’s, lijkt...." Slordig hoor voor iemand die anderen op de vingers tikt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dus je mag pas mensen op hun fouten wijzen als je er zelf geen maakt? Dacht ik het toch niet!
Antoni
15 jaar geleden
Moet het niet 'spellingpolitie' zijn??!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@mh75: ben ik eigenlijk met je eens, maar begin een beetje de schurft te krijgen aan mensen die alleen maar lopen te zeiken hier op GV. Heeft helemaal geen zin om anderen op spellingsfouten te wijzen. Werkt alleen maar irritatie op. Geef gewoon een antwoord op de vraag. En natuurlijk mag dat best een lollig antwoord zijn. Mijn dochter van 11 was ook heel even een paar dagen op GV. Krijgt ze gelijk allemaal gezeik over spelfoutjes....
Nee, ik denk van niet.

Maar goed ik heb hier ook geleerd dat god bestaat omdat er mensen zijn die dat geloven en aangezien er ook mensen zijn die geloven dat dit monster bestaat zal ie voor hen wel bestaan dus weet ik niet zo zeker of ie nou bestaat of niet. Ik denk toch nog steeds van niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De echte mythe is ontstaan door een foto van Robert Kenneth Wilson, een arts die in 1934 een trucfoto heeft gemaakt. Vóór de foto was Loch Ness een bron voor legendes en mythes. De lokale bevolking kende de oude geschiedenis van het zeeserpent. Maar de mensen kwamen naar het meer om zich te ontspannen en niet om op expeditie te gaan naar mythische beesten. Na het verschijnen van de foto werden de wetenschappelijke experts erbij geroepen. Eerst onderzochten ze de foto zelf. Het kon een plesiosaurus zijn. Zeker, maar het kon evengoed een boomstam zijn. Of een otter. Later zouden er onderzoeken komen met duikboten uitgerust met hoogtechnologische opsporingstoestellen. Vandaag is er een heuse toeristische industrie die in 1993 een omzet had van ongeveer 37 miljoen euro, inclusief ritjes met onderzeeërs (ongeveer 100 euro per uur in 1994) en een multi-media toeristencentrum. En voor wie niet naar Schotland kan gaan, is er een webcam, zie link
AWM
15 jaar geleden
Heel dat meer is meer gescand dan alle passagiers van KLM tesamen. Dus neen. En de foto's waren ook een getrukeerde stunt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, Nessie bestaat niet echt. Ik durf rustig in het meer te zwemmen... in hoogzomer dan, het meer is nogal koud.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Loch Ness ja ik geloof erin.
dat beest is een bewegend object, dus dan zijn overweldigende substantie niet op radar staat lijkt mij niet raar, het beest zwemt, of hebben ze dat meer onder de x-ray gelegd en het in een keer helemaal afgescant in de zelfde seconde?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze mythe wordt door de plaatselijke commercie zorgvuldig in stand gehouden. En goedgelovige mensen zullen er altijd blijven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee. Dan zou het beest al lang écht bewezen zijn, en niet alleen met trucfoto's.