Hoe word lijm gemaakt? en vooral seconde lijm?

en hoe krijg je het van je vingers?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

Van collageen uit botjes.
Zie;

Toegevoegd na 3 minuten:
Verwijderen met een paar druppels aceton.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van kippebotjes???
whahaha
nooit geweten ook secondelijm?
daarom valt de kip niet uit elkaar +1;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat de kip niet uit elkaar valt komt door jou kook en bak kunsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind kip wel lekker maar wij eten meer vis
vind ik lekkerder
nog 5 dagen en dan kan ik weer zelf koken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog 5 dagen, hmmm, wat eten we?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kleine inktvissen in pikante saus
spagetti.
en calamari
salade met zout en citroen
en voor mijn dochter mosselen

Andere antwoorden (1)

Cyanoacrylaat is het werkzame bestanddeel van secondelijm. Het is een algemene verzamelnaam voor stoffen als methyl-2-cyanoacrylaat, ethyl-2-cyanoacrylaat (in technische secondelijm) en 2-octyl-cyanoacrylaat (in chirurgische weefsellijm).

In zijn vloeibare vorm bestaat cyanoacrylaat uit monomeren van cyanoacrylaatmoleculen. Deze ondergaan onder invloed van waterdamp een polymerisatiereactie waarbij het acrylaat uithardt en een lijmverbinding (die bestaat uit moleculen methanal) kan ontstaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Erg praktisch en snel zo’n secondelijm, maar krijg het achteraf maar eens van uw vingers! Met enkele druppels slaolie op uw vingers uit te wrijven, krijgt u na een paar minuten weer uw fingerspitzengefühl terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1