Wat betekent dit?

Ik droom erg vaak over de zee. Zij is dan altijd kalm en het is mooi weer. Ik ben altijd aan land geweest terwijl ik naar de zee kijk en soms zwem ik daar. De plekken waar het is zijn fictief, maar in mijn droom, droom ik dat ze echt zijn.

Verder wat er in de droom gebeurd is heel verschillend en ik denk niet dat dat veel uitmaakt.

meer info nodig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij betekent dat dat jij onderbewust heel erg houdt van de zee en van rust.Ga eens lekker op vakantie naar zo'n mooi, rustig oord...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, dat lijkt mij wel duidelijk: +

Andere antwoorden (3)

misschien vindt je hier het antwoord, hier kun je vragen stellen over dromen, Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een droom is niets anders dan een randem van gebeurtenissen die je wel of niet hebt meegemaakt. Een droom uitleggen is mijn inziens klinkklare nonsens en slaat werkelijk nergens op. Mensen die daar hun geld mee verdienen maken gewoon misbruik van de goedgelovigheid van mensen. Echter, er zijn altijd mensen die zich graag laten beetnemen en dan hou je dat soort figuren ook in stand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het betekend dat je lekker geslapen hebt en je hoofd weer op orde is gemaakt voro de volgende dag.