Dragen vrouwen in de ruimte geen bh omdat dit hen zou verstikken?

George Lucas zou dit aan Carrie Fisher hebben verteld ter ondersteuning van zijn verzoek geen bh te dragen in Star Wars in de iconische witte jurk.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Starwars is niet in de ruimte opgenomen. ;)

Antwoorden (1)

Ze dragen geen BH in de ruimte, omdat er geen zwaartekracht is. Er gaat dus niks 'hangen'. :)
3 jaar geleden
TurfGraver
3 jaar geleden
En toch...
https://www.salon.com/2013/07/02/female_astronauts_wear_bras_says_an_astronaut/