Hoe krijg je een klein hondje los?

iemand die ik ken heeft een klein hondje maar die bijt in mijn broeks pijp en hij blijft dan een tijd hangen. hij zegt dan dat die vanzelf weer los laat. maar dan moet ik lopen met een hondje aan mijn broek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Pruts; hoe is het met je arm en hand ? Zit er al wat verbetering in ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beste jera. nog niet echt beter. soms wel een tintelen gevoel dat is ook een gevoel maar niet zo als het was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geduld wordt flink op de proef gesteld; nogmaals beterschap !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahah!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke vraag! Ik zie je al gaan, met dat hondje aan je broek. Geheel off-topic: kom je al bij een fysiotherapeut om je te ondersteunen bij het zoveel mogelijk weer werkend krijgen van je hand? Zo niet, ga dan nog even naar je dokter en vraag er gewoon om. Hoe sneller die hand weer geprikkeld wordt, hoe meer kans dat het nog een heel eind bijtrekt. Mijn vader heeft destijds ook heel veel baat gehad bij dagelijkse handmassages. Mijn moeder deed dat twee keer per dag voor hem, omdat zijn hand door het gebrek aan activiteit en spiercontrole begon te verkrampen. Je kunt dit ook bij jezelf doen, klein beetje olie op de hand en dan zachtjes (!) de muis en palm masseren en alle vingers even strekken. Doe wel voorzichtig, zet niet teveel kracht, je voelt het immers niet goed als je te hard masseert. (Overigens hoe het met mijn vader is afgelopen: hij was de controle en het gevoel in zijn hand in eerste instantie helemaal kwijt, maar hij kan hem nu weer heel aardig gebruiken. Niet met dezelfde controle als vroeger, netjes schrijven is bijvoorbeeld een brug te ver, maar toch. Hij heeft vooral als hij vermoeid is dat die hand weer een beetje kan verkrampen.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een tia en het zou beter moeten gaan. toch blijft het ongevoelig. vooral vingers. wat ik ook doe

Het beste antwoord

Je moet je vingers om zijn mondhoeken leggen en lichte druk geven.Dan laten ze zo los.De bek gaat opwen.Ik heb dat geleerd met medicijnen toedienen.(duim en wijsvinger)

Toegevoegd na 31 seconden:
Opwen=open
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

in zijn nekvel pakken en lostrekken, en de rekening van de broek naar de eigenaar sturen.
samen met het adres van een goede cursus. Kleine hondjes moeten ook regels kennen , en hun baas ook
Want dat :"hij laat wel n keer los" slaat echt nergens op
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Probeer net te doen of je mee doet aan het WK voetba,lhaal je voet met hond en al naar achteren en maak dan een bewging,alsof je de bal een verscrikkelijke loeier geeft. Ik denk,dat het beestje dan wel los laat en zich wel 2 keer bedenkt,voor ie het nogmaals probeert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klap op z'n neus

of een schop tegen z'n ballen

laatste redmiddel, zak cement.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan kan je beter in een korte broek naar hun toe. dan kan dat kleine hondje niet bij de pijpen.

je kan ook laarzen over je lange broek heen doen. de broek bij de laarzen in zeg maar..

je kan ook een piepje in de binnenkant van je pijpen naaien dan schrikt het hondje van de piepje en laat hij meteen los.
13 jaar geleden
Neem zo,n knijper mee waar ze ook blikjes en papier mee oppakken.
Als hij je vast heeft zet dan die knijper om zijn nek.
Hij kan dan geen kant meer op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef hem kleine porren in zijn zij. (alleen aanraken is vaak al voldoende) Ga hiermee door tot hij los laat.
Zo dwing je onderdanigheid af. Dat werkt ook bij grote honden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
das grappig want ik dacht dat mijn jack russel de enigste was die zo iets mafs deed. hij laat inderdaad wel weer los. mijn broek is dan soms wel ietsje kapot maar ik draag altijd oude spijkerbroeken ivm mijn werk dus das nog niet zo,n ramp. wat mijn hondje doet is spelen en stoeien t is dus niet boos bedoelt maar t is voor mij wel donders irritant ik heb dan ook altijd een klein brokje of koekje bij me en als ik hem dat geef is ie omgekocht en laat ie mijn broek los.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat doe je als dat hondje de broek van een ander kapot bijt?
De rekening betalen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ie dat doet wel ja. lijkt me ook meer dan logisch. maar hij heeft het dus nog nooit bij iemand anders gedaan alleen bij mijzelf. sterker nog: het zou me verbazen als ie dat eens bij een ander deed. daarom vind ik het ook zo appart dat het hondje uit de vraag zoiets wel bij iemand anders dan zijn baas doet. zo zie je maar weer dat ieder hondje weer anders is. maar een koekje doet meestal wonderen. zo niet dan inderdaad een greep in t nek vel . maar das tot nu toe nooit nodig geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is jouw hondje bij jou thuis de baas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, inderdaad: oeh wat een brave hond, wat bijt jij goed in mijn broek! Zo braaf, hier heb je een koekje! Die hond heeft jou heel goed opgevoed. Als hij een koekje wil, hoeft hij maar aan je broekspijp te gaan hangen. Daarom doet hij het ook niet bij anderen, die belonen hem er namelijk niet voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt er over twisten of je met een koekje het desbetreffende gedrag aan moedigt of afleid, ik kies in ieder geval voor het koekje en niet voor het lens trappen.
Ik vind het heel heel erg dat er mensen zijn die het amper kan schelen hoe een ander reageert, als hun hondje maar vooral mag doen wat ie wil.

Ik zou het hondje een flinke tik geven.
Maar vooral de eigenaar aansprakelijk stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die min is zeker van zo'n hondjesliefhebber die het wel prima vind om oude mensen in hun broek te laten bijten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus van mij hoor, wat mij betreft is de eigenaar verantwoordelijk voor het gedrag van de hond. Al is het nog zo'n 'schattig' keffertje, het zou niet Pruts' probleem moeten zijn hoe hij het beest los krijgt. De eigenaar had het beest moeten opvoeden om niet in broekspijpen te bijten.
Ik zou een vliegenmepper meenemen als ik daar naartoe ging. Geef hem een tik met dat ding, dan laat hij je broek los en bijt in de mepper. De eigenaar van de hond kan er geen bezwaar tegen hebben, want behalve vliegen, kan je er niks mee doodslaan of verwonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja prima.
Of een opgerolde krant.
Plus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n electrische vliegenmepper bijvoorbeeld, zeker weten dat hij los laat... wat vreselijk irritant zeg!
Lichtjes in de nek pakken en de nek richting de grond duwen. Dan zal de pup doorhebben dat jij daadwerkelijk groter en sterker bent. Natuurlijke reactie is om onderdanigheid te tonen en op de rug te gaan liggen. Als de pup dan probeert jouw hand te pakken, moet je steviger tegen de grond drukken, en de kop wegduwen.