Hoe zorg ik ervoor dat m`n zoontje geen schok krijgt als hij van de glijbaan gaat?

Hierdoor wil hij niet meer van de glijbaan...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van welk materiaal zijn zijn kleren gemaakt? Dat kan er wel eens mee te maken hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar heb je gelijk in.. het geld alleen voor nylon kleding
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het niet, als ikzelf van die glijbaan ga heb ik het ook.
Bovendien heeft hij niet 1 soort kleding.

Antwoorden (6)

De een die is gevoeliger voor statische electriciteit dan de ander hee? daar kan je niet zoveel aan doen geloof ik.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kleren iets vochtig maken.. dat werkt meestal tegen een statische lading!

Toegevoegd na 24 minuten:
bij nylon kleding..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat hem eens natuurvezels dragen zoals katoen, wol, linnen. Een jeans is al van katoen, doe er eens een katoenen of wollen shirt bij aan. Ook schoenen met leren zolen zijn beter dan kunststof.
amc
13 jaar geleden
Op blote voetjes laten spelen, dan is hij beter 'geaard' (en dat bedoel ik niet esoterisch).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat hem anders voordat hij van de glijbaan gaat even zijn handjes wassen, misschien dat het dan minder word. En anders zou ik niks kunnen bedenken dat het snel over gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het een metalen glijbaan? Zo ja, dan moet je de grijbaan aarden.
Dit kun je doen dmv een ijzeren pen in de grond te slaan (ongeveer 1m lang) en die te verbinden met de glijbaan. Deze pennen worden gebruikt om een schrikdraad-apparaat te aarden.

De lengte van de paal is een beetje afhankelijk van het grondwaterpijl.

Succes

Ze zijn er goedkoper hoor!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een kunstof glijbaan