Ik zoek een eenvoudige machine die net als bij koffiefilters bijv no 4 die ril-ribbelranden kan maken?

Vakspecialisten noemen dit vaak een ril-machine.....ik heb al contact gehad met producenten van koffiefilters.....maar willen geen verdere informatie gegeven..... dir forum is mijn laatste hoop op een positieve reactie.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dudemeister
6 jaar geleden
tjek deze wikel eens in A'dam, als je kan ga er eens langs
http://www.posthumuswinkel.nl/
de meest gekke dingen hebben ze daar
wat jij zoek t is iets als een reliefpaper press oid
succes

Antwoorden (1)

Er zijn nietloze nietmachines die dat soort ribbels maken. Een voorbeeld in de bron.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank voor deze tip, ik ga er een bestellen....maar ik zoek een grotere machine.