Wat kan dit veroorzaken?

Er is een bepaalde plaats in mijn grot van ongeveer 50x50 cm. Als je daar gaat staan en je doet je ogen dicht, dan ontstaat er een tollende beweging,van je lichaam, altijd tegen de klok in.
Ook vreemd genoeg ervaart iedereen dit, die daar staat.
Deze is soms zo heftig, dat je bijna omvalt.
Slechts een halve meter er naast, gebeurd echter niets!
Voor het eerst heeft iemand daar vorige week iets bijzonders gemeten.
Ik heb echter totaal geen idee, wat de oorzaak kan zijn.
Ook is er een sterke afwijking gemeten van het magnetisch veld in de grot.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er zal wel een vortex heersen op die plek.

Bronnen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Vortex

Dit lijkt me een antwoord naar jouw tand Ed:http://tomkenyon.com/het-magnetische-veld-van-de-aarde

Er zijn stenen waar wat magnetisme inzit, ik kon daar niet echt een artikel van vinden maar wel een leuk verhaaltje. Misschien is dat het geval in jou grot. Hoe is het magnetisme ontdekt? (verhaal) Heel lang geleden was er een een herder. Hij woonde in het dorpje Magnesia in Turkije. Met zijn schapen dwaalde hij elke dag over de heuvels. De herder had altijd zijn herdersstaf bij zich. Aan die staf zat een ijzeren punt. Op een dag was de herder bij een ondiep meertje. Hij roerde met zijn staf over de bodem van het meertje. Opeens merkte hij dat er een steen aan de ijzeren punt van zijn staf bleef kleven. De herder vond het maar een vreemde steen. Hij kon de steen er af halen, maar hij kon hem ook weer opplakken. De herder had een magneetijzersteen gevonden. Dat is een steen waar magnetisch ijzer in zit. Van magneetijzerstenen werden lang geleden de eerste magneten gemaakt. Ik denk Ed dat jij die herder bent.

Bronnen:
http://kinderenwebhotel.be.previewmysite.c...

Ik denk dat het een punt is waar verschillende aardstralen bij elkaar komen .

Wellicht stroomt er water onderdoor.

Mogelijk krijgen sommige mensen in meer of mindere mate last van claustrofobie.

Ik heb een keer iets soortgelijks meegemaakt. Maar dat kwam door de vorm van de grot, op die plaats waar ik stond kaatste van alle kanten het geluid rechtstreeks terug naar mijn hoofd, en ik werd duizelig van het geluid van mijn eigen ademhaling. Dat werkte niet bij iemand die iets langer of korter was, het ging echt precies op de centimeter. Maar als dat bij jouw grot ook zo zou zijn, zou je vast al wel hebben waargenomen dat dit geluidseffect zo speelt.

Ed, ik weet inmiddels best veel van je grot. Je hebt die plek niet zelf uitgezocht, dat is voor je gedaan. Jij hebt alleen de instructies gevolgd. Op die plek zou in het verleden best wel eens een kerk of een klooster gebouwd kunnen worden. Er bestaan op de aarde diverse speciale plekken met een verhoogde energie-gehalte. Sommige positief en sommige negatief. Ook in sterkte kunnen verschillen. Maar het is leuk om er even in te staan, maar als de energie nu eenmaal te krachtig is, dan is het niet de bedoeling om erin te gaan staan. De tollende beweging is de energie die spiraalvormig is. Als je eens naar Schotland gaat, dan raad ik je aan om eens naar het eiland iona en staffa te gaan. Reserveer minimaal 2 dagen en neem wel je regenpak mee. Staffa is een hele grote energiebron (eiland) die het gebied van Iona voedt. De pilaren op de foto zijn natuurlijk ontstaan. Duiden hielden op Staffa vroeger rituelen. Helaas voor je vraag geen wetenschappelijke verklaringen.

Ik heb het antwoord voor je, zowel wetenschappelijk als spiritueel. Wetenschap en spiritualiteit liggen soms echt niet zo ver uit elkaar. Het antwoord is dat alles uit energie bestaat, zowel mensen, dieren als voorwerpen. Alles is opgebouwd uit energie. Op die plek in de grot waar mensen een tollende beweging ondervinden, zit gewoon energie opgeslagen. Dat is wat de tollende beweging doet onstaan, gewoon pure energie. En nu voor de wetenschappers het onderstaande: Ons lichaam bestaat uit organen, botten, spieren, vetweefsel, bloed etc. Dezen zijn weer opgebouwd uit vooral cellen en water. Hieraan liggen weer moleculen ten grondslag, die op hun beurt weer zijn opgebouwd uit atomen. En deze atomen zijn opgebouwd uit een kern en elektronen De kern is uit weer kleinere deeltjes opgebouwd. De natuurkundigen hebben het laatste deeltje nog niet gevonden, maar het is inmiddels wel duidelijk dat materie voor 99,99% bestaat uit energie en slechts voor 0,01% uit massa. D.w.z. we zijn eigenlijk niet opgebouwd uit massa maar uit energievelden! Dit is heel moeilijk te aanvaarden omdat we ons leven lang door onze zintuigen anders zijn geinformeerd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100