Urine en water kun je niet scheiden.

Huidschilfers en gel kun je uit de vloeistof verwijderen door filtratie.
Giet de vloeistof door een koffiefilter en de huidschilfers en gel blijven achter in de filter.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heel erg bedankt voor het antwoord
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weet u misschien ook hoe je kleurstoffen en smaakstoffen uit urine verwijderd?
Dat zou kunnen door middel van destillatie. Kort gezegd laat je het water verdampen (en weer neerslaan). De overige bestanddelen van je mengsel blijven achter.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heel erg bedankt