Nep of echt? Sport van de toekomst?

http://www.youtube.com/watch?v=Oe3St1GgoHQ&feature=player_embedded#!

Toegevoegd na 1 minuut:
filmpje is zeer recent

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Maar Barcelonaman, je gelooft toch niet alles wat je ziet? Pure nep, pure trucage. Heb het ook eens geprobeerd, maar zakte als een baksteen (en dat was 35kg geleden). De vraag is wel origineel, dus +1

Zoals ook al bij de commentaren onder het filmpje te lezen is. is het zeer waarschijnlijk fake. Je ziet de heren telkens op dezelfde plek beginnen en ook een aantal keren op dezelfde plekken in het water zakken. Waarschijnlijk is er iets onder de waterlijn gelegd, waar over te lopen valt. Verder wel een leuke video :)

Ik had antwoord gegeven, maar het is foetsie. In het kort dan maar. Zoals mijn voorganger zegt, in het water ligt een steiger, dat lees je niet alleen onder het filmpje, maar het is ook te zien. Daarnaast een grote knipoog, een poppetje van Jezus dat aan de binnenspiegel van de auto hangt en dat op een manier in beeld gebracht wordt dat het duidelijk is dat dit een knipoog is (n.b. in de Bijbel loopt Jezus over water). Toegevoegd na 18 seconden: Nep dus, maar wel creatief.

Het is gewoon nep. Onder de waterlijn hebben ze iets gemaakt waar ze over heen lopen en aan het eind daarvan vallen ze alsnog in het water. Bedrog dus!!!

Ik heb het net in mijn badkuip geprobeerd. Het werkte en ik hoefde niet eens te rennen. Echt dus.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100