Google is gewoon giga handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Google is er als eerste in geslaagd om het internet goed doorzoekbaar te maken. Toen mensen daar niet meer zonder konden, zijn ze andere diensten gaan ontwikkelen.
Hun personeel wordt extra gestimuleerd om leuke nieuwe dingen uit te vinden. Dat helpt.
AWM
13 jaar geleden
Het was de eerste zoekmachine die ook echt goed werkte. Hij kent heel veel sites en weet ze ook zo te indexeren dat je snel en goed iets kunt vinden.
En daarom zijn veel mensen het gaan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat er ontzettend veel vraag naar was, internet begon te groeien en het werd minder overzichtelijk. Google is toen door studenten uitgevonden en ondersteund door een investeerder die erin geloofde. Toen hebben ze het kunnn ontwikkelen. Het concept is ook gigantisch goed, bedrijven zien het als handige reclame.