Zijn er buiten de file"s nog meer dingen die maar niet opgelost worden?

En die de overheid bakken met geld kost

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt klopt totaal niet, files worden wel opgelost, dagelijks een meerder op één dag...

Het beste antwoord

De PvdA; reeds vanaf tijdperk Den Uijl is het een bak ellende.
Eerst de mijnensluiting (Limburgs werkgelegenheid) en vervolgens karrevrachten geld in integratie projecten douwen. Kortom, economische vluchtelingen hebben het dikwijls beter als jouw of mijn grootouders. Na ja, TBShuisvesting is heden ten dagen ook riant voorzien!

Toegevoegd na 4 minuten:
Triest verhaal hé? Wat doen anderen ( behalve Amerika) voor ons? Niets, nada, nakkes! Rampie hier of daar, WIJ hebben de minister die 't allemaal wel effe verdubbeld! Smurfenland!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jouw hond heeft het beter dan de meeste mensen op de wereld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom in vredesnaam die kolenmijnen openhouden? ALLEEN voor de werkgeledenheid? Wat een kolder... Kan je net zo goed een rij mensen aan 't werk zetten om een sloot te graven, en een andere rij gooit die sloot weer dicht.

Andere antwoorden (12)

extreme armoede
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
armoede, kwaliteit van de zorg (of nou ja, meer de kwantiteit) de vergrijzing, jeugdbendes, enhoe om te gaan met zo'n multiculturele samenleving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandalisme.

Het ontstaan van zwerfvuil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Criminaliteit, en het softe beleid daaromheen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allerlei voorzieningen voor achterstands leerlingen.
Ontwikkelings hulp

Beiden omdat de politiek niet snapt waar het probleem zit en ze dus dweilen met de kraan open.

Bij achterstandsleerlingen komen ze aan met taal hulp terwijl die kids niet eens in hun eigen moederstaal de begrippen beheersen op het te verwachten niveau gerelatweerd aan hun leeftijd. (Dit wordt "bewezen" door asielzoekers kinderen, met 10 jaar nederlandse taalachterstand maar GEEN achterstand in moederstaal, geen enkele moeite met ons VWO hebben)

Ontwikkelingshulp omdat die hulp meestal zodanig wordt gegeven dat het mensen afhankelijk maakt ipv zelfstandig.

ps. Natuurlijk zijn er veel meer voorbeelden te noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt klopt totaal niet, files worden wel opgelost, dagelijks een meerder op één dag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zinloos geweld.
NS en zijn vertragingen.
Bumperklevers
Bedreigingen en/of aanvallen tegen hulpverleners.

Toegevoegd na 1 minuut:
En niet te vergeten, 4 jaar aaneengesloten regeren, zonder tussentijdse verkiezingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag of Schrödingers kat dood is of leeft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schr%C3%B6dingers_kat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kost de overheid geen bakken geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nu juist het probleem, dat mensen denken dat iets alleen opgelost kan worden als het bakken geld kost. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mmm Nou...als ik me daar mee bezig ga houden wel ;-)
het geweld tegen ambulance personeel en politie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat maar niet ophoudt en niet opgelost wordt is dat wij hier in Nederland maar zeuren over vanalles en nog wat:

zwerfvuil en zevermutsen
ontwikkelingshulp en oorlog in een ander land
verkeer en vertraging
openbaar vervoer en ontspoorde jongeren
de toestand in gevangenissen en de toestand in bejaardehuizen en de toestand in de wereld...........

We wonen in een van de rijkste en veiligste landen ter wereld,
nota bene.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja:
dat kost de overheid [en ons met z'n allen dus] wel degelijk bakken met geld want als iedereen gewoon tevreden zou zijn dan zou er veel minder geregeld hoeven te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Closed Source.
-Vervanging voor benzine gaat te traag.
-De vuile industrieën moeten veel meer belast worden. Zeker in ons kleine landje met veelteveel fijnstof boven de randstad en omstreken.
-Het opvoeden van kinderen. Er is veelteveel gajes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad het verplicht stellen van trapauto's zou veel problemen oplossen.
Dat eeuwige halfdepressieve gezeur van de Nederlanders dat er niks deugt van hun land. Dat kost ons bakken geld aan therapeuten. Kunnen we al die zeurpieten niet op 'n eiland zetten en af laten drijven richting de Zuidpool? Ik stel voor dat we daarvoor Noord-Holland en Zuid-Holland loskoppelen van Nederland. Zijn we meteen van het grootste deel van het fileprobleem af.