Als je vodafoon neemt kun je 1 uur bellen naar andere vodafoon nrs en betaalt 3 minuten. Je kunt voor 1 ct smsen!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe kan datt myn nichtje smst voor 7 cent met haar prepaid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geloof je niet 1 cent nooit gehoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar 1200 bellen en hele menu afluisteren,dat moet je nl.zelf instellen anders betaal je de volle mep! Dan is een smsje 13 ct (prepaid)

Andere antwoorden (6)

Telfort kan je gratis naar andere telfort abbonees bellen

Toegevoegd na 6 minuten:
prepaid helaas niet! ! !

je kan ook tmobile family nemen (alleen voor je familie bestemd) dan kan je echter 1000 minuten/smsjes bellen/sturen naar je familie! (als je daarop al een abbo hebt) maar telfort is weer beter daarvoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
XS4ALL.
Misschien wel nog heul veul meer....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan ook met Ziggo en Kpn. Eigenlijk met heel veel providers. Een overzicht vind je op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij vodafone kan je 3 mensen, toevoegen aan 'onder ons', die mensen bellen dan onderling onbeperkt gratis. De beheerder betaalt wel 10 euro per maand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met lebara kun je de hele dag gratis bellen als je het gesprek maar na 30 minuten beéindigd