Hoe kun je zien of je avatar een echte foto is of een nep foto?

geld ook voor hyves en facebook

mijn avatar is in ieder geval 100% echt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook 100% diegene die op mijn avatar staat afgebeeld.
rose
14 jaar geleden
Als iemand zegt dat zijn avatar 'echt' is, dan heb je daar eigenlijk nog niets aan. Dat kan iedereen net zo gemakkelijk zeggen als een andere foto gebruiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een wantrouwen, rose! Mijn avy is trouwens 100% echt. :-p
rose
14 jaar geleden
Jou geloof ik wel, SuzyQ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mijne niet.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijne is ook echt. Een jeugdfoto :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik geloof jullie allemaal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan niet goed zien op mobiel m.u.v close up foto's. Wat ben je n schatje raytje:))

Het beste antwoord

Dat ga je nooit kunnen zien. Wanneer ik een foto plaats van iemand die veel knapper is dan ik en jij kent die persoon niet dan kan ik daarvan mooi mijn avatar maken.
Wel een beetje triest natuurlijk maar je komt daar nooit achter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat kun je niet zien een avatar kan van alles zijn kijk maar de meine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij bent mooi, alleen je beweegt teveel!
Een foto net als die van jouwe zou wel echt kunnen zijn. En die als mijne kan wel nep kunnen zijn maat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Dat kun je niet. Er is geen mogelijkheid om dat onderscheid te maken. Ik zou een foto van Audry Hepburn kunnen gebruiken, en als je die niet toevallig kent, zie je dat niet.

Toegevoegd na 34 seconden:
Natuurlijk Audrey Hepburn.
14 jaar geleden
photoshop is een mooie uitvinding ;-)

Je kan het op zo'n klein formaat vaak niet zien, omdat je de details niet goed kan zien. Bij grote profielfoto's zie je vaak bij mensen die niet zo handig zijn met photoshoppen dat er smudges e.d. aanwezig zijn.

Echt goeie shoppers zie je het verschil tussen echt en nep niet snel.