Waar schijnt de maan het vaakste?

de zon schijnt toch ook het vaakste in de woestijn. maar de waar is de maan het meeste te zien? welke plaats?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk van boven op de Andes; ze hebben daar niet voor niets een sterrenwacht voor zichtbaar licht gebouwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die is daar alleen gebouwd net zo als op Hawaï omdat op grote hoogte de atmosfeer daar veel rustiger is zodat men duidelijkere waarnemingen kan doen.

Andere antwoorden (4)

aan de hemel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee echt goh dat wist ik niet, hahaha
Schijnt niet, weerkaatst alleen het licht van de zon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat gemiddeld bekijkt dat de maan en de aarde samen bestaan, zal die gemiddeld overal die even vaak schijnen c.q. zijn licht hebben gereflecteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat er plaatsen zijn,waar de maan vaker"schijnt"dan op andere plaatsen,mits het er onbewolkt is.