Het ISS doet onderzoek op het gebied van astronomie, biotechnologie, vloeistoffysica, verbrandingstechnologie en technologieën voor het maken van lange bemande ruimtereizen.

Op dit moment worden resistente bacteriën onderzocht.
Dit is bedoeld ter voorbereiding van een toekomstige verkenning van de ruimte. Dit onderzoek heeft echter ook al potentiële vaccins voor Salmonella en antibiotica-resistente stammen van bacteriën opgeleverd, en een micro-inkapselingtechniek voor kankergeneesmiddelen die gezonde cellen spaart.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik was hier ook benieuwd naar en ik vind dit een zeer goed antwoord.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus