Wanneer zijn alle vragen beantwoord?

Iedereen heeft vragen, maar wanneer zijn alle vragen (gesteld en) beantwoord?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als de mensheid is uitgeroeid.

Muwhahahaha!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...uitgestorven.
Vind ik minder eng klinken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dat kleurt niet zo leuk met mijn kwaadaardige lach...
:(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hhihi! grappig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet alles hoeft met veren verpakt te worden. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je antwoord is grappig. Bovendien worden er ws geen vragen gesteld als de mens er niet is.

Andere antwoorden (7)

Als de laatste vraag gesloten is.
14 jaar geleden
Nooit.

Er zijn altijd weer mensen die zich iets gaan afvragen en een antwoord op hun vraag willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn zoveel vragen die de mens heeft dus het is oneindig en vragen zijn er altijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat sommige vragen voorlopig niet bevredigend genoeg beantwoord zullen worden.ik denk aan vragen over t einde van t heelal of na de dood,voorspellende vragen over de toekomst enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het leven in ontwikkeling is, waarmee ik dus alles bedoel, maatschappij, mensen, techniek etc. daarom zullen er altijd wel nieuwe vragen komen.

Hoewel ik wel vind dat er regelmatig gelijksoortige vragen voorbijkomen op GV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als we het allemaal weten. Pas dan....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal nooit voorkomen, want de voorlaatse vraag zal altijd zijn waarom zijn er geen vragen meer.