kat met hcm alleen laten in de avond en nacht?

Mijn kat luna heeft HCM ik kan maar niet slapen van de gedachte dat ik morgenavond weg ga en dan de ochtend erop weer terug kom. Eerder liet ik haar wel alleen. Toen ze twee weken geleden met een leeftijd van 17 maanden een zuurstof tekort kreeg tijdelijk schrok ik zo dat ik niet meer weet wat te doen? Verder heeft ze nog nooit ergens laat van gehad en lijkt het een gezonde kat maar ze heeft het wel natuurlijk. Kan iemand mij hierin advies geven ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Rieneke1
9 jaar geleden
Krijgt ze inmiddels medicatie, oa om stolsels te voorkomen?

Antwoorden (1)

Als jij thuis bent zal je ook niet steeds 's nachts in de buurt zijn.
Misschien kun je een buur vragen om 's avonds nog even te gaan kijken als je daar geruster van wordt.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb inmiddels mijn dierenarts gesproken en ze vind dat Luna op het moment gezond is. Ze was zelfs krols, nog meer goede tekens. En ze vinden niet dat ik thuis hoef te blijven of oppas hoef te regelen. Ik heb het overtrokken, maar liever zeker weten dan achteraf spijt hebben.