Welk Internationaal managementmodel kan ik gebruiken voor meer effectief en efficient werken?

Ik ben alleen EFQM en TQM tegengekomen die het meest geschikt zijn..
Kent iemand een ander managementmodel die hier geschikt voor kan zijn?
Het is trouwens voor een afdeling niet de hele organisatie.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ronron1212
9 jaar geleden
om effectief en efficiënt te werken heb je time management nodig
http://www.meereffect.nl/time-management/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Alleen ik heb een meer uitgebreid model nodig. Het gaat niet alleen om time management namelijk maar ook bijv trainings die nodig zijn, meer 'commercieel' werken, gedrag met klanten verbeteren etc...
ronron1212
9 jaar geleden
De modellen die jij benoemd zijn met name gericht op excellent werken.
Dat is toch iets anders dan dat je vraagt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat adviseer je mij dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Effectief werken en efficiency verandering ( dus niet 1-2-3 verbetering, dat is nadien pas te meten) vraagt om benadering van de kern. Nl. de menselijke inzet. Beste model ? Www.ink.nl
Mensen werken meestal niet maar zijn slechts aanwezig.

Antwoorden (1)

Effectief werken en efficiency verandering ( dus niet 1-2-3 verbetering, dat is nadien pas te meten) vraagt om benadering van de kern. Nl. de menselijke inzet. Beste model ? Www.ink.nl
Mensen werken meestal niet maar zijn slechts aanwezig.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De EFQM model dus :) Ink model is in het nederlands