Welke bommen zijn de gevaarlijkste?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De meeste mensen die een antwoord gaven op deze vraag interpreteerden hem als "welke bom is het gevaarlijkst voor mij?", ik zou graag een antwoord geven op de vraag "welke bom richt het meeste schade aan." Zoals ook al eerder gezegd, zijn atoombommen de sterkste bommen. Maar binnen de atoombommen kunnen we ook een onderscheid maken. De klassieke atoombom had een krachtige explosie, en er werd gepoogd zoveel mogelijk neutronen van de atomen binnen de bom te houden om de kettingreactie gaande te houden. Bij latere, zogenaamde neutronenbommen, worden de neutronen naar buiten geschoten. Dit zorgt voor een kleinere explosie, maar neutronen kunnen wel door heel veel materie dringen, waardoor verdediging ertegen erg moeilijk is. Ze richte grote schade aan bij levende wezens, maar heben niet zo'n langdurig effect als de klassieke kernwapens, waardoor generaties erna geen kinderen met allerlei afwijkingen krijgen.

1.Atoombom

clusterbommen

atoombom, die heeft nog de langste gevolgen Toegevoegd na 29 minuten: en de waterstof bom

De bommen die ontploffen.

Waterstofbommen, daarom wordie die niet meer geproduceerd. We moeten het doen met gewone atoombommen Toegevoegd na 3 minuten: Daarnaast zijn chemische en bacteriologische bommen ook zeker niet uit te vlakken.

Gaan we echt sexbommen overslaan?

degene waar je het dichst bijstaat.

Er zijn de laatste tijd meer mensen gewond geraakt door Crofty-bommen dan door atoombommen.. :o)

Diegene met Frits als voornaam Pruts.....

De bommen die boven op mij vallen, die zijn het gevaarlijkste... En de bommen ver van mijn bed zijn niet zo gevaarlijk voor mij... (Nee het gaat niet om XiniX, maar de ik die dit leest)...

Nuclear bom!

Een vuile bom ,dit zijn gewone chemische explosieven met een nucleaire lading eromheen (meest plutonium) met als doel zoveel mogelijk stralings slachtoffers te maken met een kleine bom ,in principe alleen gericht op burgers met als doel het zaaien van angst en het lamleggen van een samenleving ,nog niet gebruikt maar wel mee gedreigd door de diverse terroristische organisaties.

Kunstmest bommen

De Waterstofbom, H-bom ofwel de Atoombom. De Tsar Bomba was met 50 megaton TNT de zwaarste ooit tot ontploffing gebracht, de explosie was 1000 km verder te zien, ruiten sneuvelden tot op 900 km en de mushroom cloud bereikte een hoogte van 64 km.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100