Wat is het leukste om over te dromen?

Wanneer ik in een lucide droom terecht kom wil ik altijd graag iets leuks bedenken om over te dromen. Door de wazigheid van de droom kan ik hier nooit zo geconcentreerd over nadenken en kom ik niet verder dan vliegen, paardrijden door de bossen of wat rondlopen en door muren lopen en in spiegels kijken.

Wie heeft er leuke of bijzondere ervaringen en ideeën?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.2K

Het beste antwoord

Mijn favoriete dromen zijn vliegen (schoolslag zwemmend door de lucht.. ) en onder water kunnen ademhalen, zodat ik heel lang onder water kan blijven zwemmen.
Helaas heb ik met deze dromen nooit door dat ik droom.

Als ik zou kunnen kiezen wat ik zou willen dromen, dan zou ik gaan denken wat ik in het echte leven niet durf. Bijvoorbeeld iemand de liefde verklaren haha, of iemand de huid vol schelden waar je in real life echt niet mee door 1 deur kan. Of ik zou proberen om een wereldrecord te vestigen op iets wat je leuk vind om te doen. Of misschien kun je wel dromen dat je in Mario World zit hahaha.
Of dat je als een eend/gans/zwaan in een sloot rond dobbert, weet je als je wakker wordt ook eens hoe dat is.

Maar mijn favorieten blijven echt zwemmen en vliegen :)

Droomze!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Snel rijk worden en dan geld uitgeven aan mensen en goede doelen en dat jaren lang. In je droom zie je dan dorpen opleven of herrijzen en alle mensen hebben een leuk huisje, tuintje, werk enz.
Als je dan daar komt zie je stralende gezichten en hoor je verhalen van mensen die het nu goed hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon dromen over gelukkig en gezond zijn... Verder alle dingen die niet leuk zijn afweren en maar zien waar je van droomt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over alle leuke dingen in het leven
zoals Vakantie, geld, beroemd zijn, vrouwen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over alle dingen in het leven die leuk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ik zo rijk ben dat ik het hele bedrijf waar ik werk kan
overnemen, en dat ik de directeur ben.
En dat iedereen ( ook de oude directeur ) moet doen wat
ik zeg en wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat je met je liefie in zo'n eiland bent. Alleen met z'n tweeën lijkt mij het leukste droom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
creeer je eigen wereld met zelfbedachte regels dieren, kalenders, lay out, en jij bent een pratende hond die wereldkampioen onderwater snelschaken is van jou wereld.