Wat is het leukste om over te dromen?

Wanneer ik in een lucide droom terecht kom wil ik altijd graag iets leuks bedenken om over te dromen. Door de wazigheid van de droom kan ik hier nooit zo geconcentreerd over nadenken en kom ik niet verder dan vliegen, paardrijden door de bossen of wat rondlopen en door muren lopen en in spiegels kijken.

Wie heeft er leuke of bijzondere ervaringen en ideeën?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Mijn favoriete dromen zijn vliegen (schoolslag zwemmend door de lucht.. ) en onder water kunnen ademhalen, zodat ik heel lang onder water kan blijven zwemmen. Helaas heb ik met deze dromen nooit door dat ik droom. Als ik zou kunnen kiezen wat ik zou willen dromen, dan zou ik gaan denken wat ik in het echte leven niet durf. Bijvoorbeeld iemand de liefde verklaren haha, of iemand de huid vol schelden waar je in real life echt niet mee door 1 deur kan. Of ik zou proberen om een wereldrecord te vestigen op iets wat je leuk vind om te doen. Of misschien kun je wel dromen dat je in Mario World zit hahaha. Of dat je als een eend/gans/zwaan in een sloot rond dobbert, weet je als je wakker wordt ook eens hoe dat is. Maar mijn favorieten blijven echt zwemmen en vliegen :) Droomze!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100