Hoe bereken je de restwaarde van een auto na twee jaar?

voorbeelden geven mag met eigen gegevens. maar geef wel duidelijk aan wat wat is

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Zie tabel... http://www.vanenschot.com/tweedehandsauto/index.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een erg optimistisch lijstje of zijn dit de prijzen die je moet betalen voor een 2e handsje. Als je een auto inruilt krijg je beduidend minder.
Ik neem aan dat je een auto bedoelt die je 2 jaar geleden nieuw heb gekocht.

Ik houd de waarde van mijn auto bij door het internet (via www.gaspedaal.nl) goed in de gaten te houden. Gewoon de gegevens van je auto invoeren en dan weet je ongeveer wat de auto waard is.

Op www.zomoto.nl kan je een schatting van de dagwaarde opvragen, dit is echt niet altijd juist, het is maar een indicatie.

Kijk ook in de laatste link, hier krijg je een goede inschatting van de waarde van je auto.

Succes!