Normaal gesproken moet je de werking binnen één uur voelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je lang wachten vrees ik ; het is gewoon kwakzalf, (etherische olie met een lekker eurtje dat eventueel (als alle geurtjes) wat op je - voortdurend veranderende gemoedstoestand zou kunnen werken) en er zal niet daadwerkelijk iets gaan gebeuren.

TENZIJ je daar natuurlijk heel sterk in gelooft, en het placebo-effect kan optreden. Wanneer dat is is moeilijk te zeggen ; van vrij snel na het innemen als je heel naïef bent, tot het constateren van verbetering na enige dagen (voor zover de situatie dan sowieso al niet verbeterd / veranderd / verslechterd was).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die gaan werken, als jij voelt dat ze gaan werken.
En anders niet.

Bij mij werkt het niet.
· te veranderen van gewoontes
· te blijven doorzetten
· zelfdiscipline te hebben tiijdens moeilijke momenten
· de moed niet op te geven als het wat minder gaat
· minder prikkelbaar te zijn
· voldoende geduld te oefenen als er niet direct resultaat is
· geen schuldgevoelens te hebben als je eens zondigt

Verdorie.
Ligt dat nou toch aan mij, of aan een druppeltje van vloeibare extracten van planten?

Bachbloesems hebben de eigenschap om negatieve emoties om te buigen in hun positieve pool.

Ik ben toch bang dat dat iets is wat je zelf zult moeten doen, negatieve emoties omzetten in iets positiefs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is per persoon verschillend. En placebo effect geloof ik niet in. Aangezien dieren en baby's, plus verstandelijk gehandicapten niet beinvloedbaar zijn. En het op hen wel effect heeft...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn dame heeft zich ook om laten praten deze druppels te nemen. Dat is nu een jaar geleden en ze wacht nog steeds op de uitwerking. Volgens mij werkt het net zo goed als het in gestraalde water van het medium Jomanda.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken alleen mensen die er absoluut geen enkele baat bij gehad hebben. Die eventjes het gevoel hebben gehad dat de druppels wat deden, en daarna gewoon weer terug bij af waren.

Dus als je het na 'n week niet merkt, laat je dan vooral niet aanpraten dat de werking nog moet komen. Je bent dan gewoon een leuk melkkoetje voor de zweefmarkt.

Als het wel werkt voor jou: vooral lekker blijven gebruiken. Goe spul he, die druppels?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de bachremedies werken als een homeopatisch middel.
de één heeft er baat bij, de ander niet.
ervaar je zelf niets, dan werkt het hoogstwaarschijnlijk niet bij jou.