Waar blijven die pennen?

Het gebeurt regelmatig dat, als je een pen nodig heb, je geen pen kunt vinden. Terwijl je een bakje hebt waar normaal gesproken pennen in liggen/staan. Of heb ik hier alleen last van?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Heel herkenbaar. Gebeurt ook vaak op het werk, dan lenen mensen even je pen en brengen die niet terug. Volgens mij komt het omdat je pennen eventjes nodig hebt en vervolgens vergeet terug te leggen op de plek waar je ze standaard hebt liggen. Pennen zijn niet duur en je hebt er altijd veel dus dan is het niet erg als je er een mist.
Ik heb hiervoor wel een oplossing, ik schrijf zelf met een hele dure vulpen (erfstuk). Voordeel hiervan is dat niemand de pen leent (je schrijft niet met andermans vulpen) en ik zelf goed oplet waar ik mijn pen heb gelaten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Bekent fenomeen heb er ook last van. waar ze blijven weet ik niet ze hebben misschien een eigen leven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien bereiden ze gezamenlijk met de verdwenen sokken uit je wasmachine een machtsovername op je huishouden voor?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor het opsporen van verdwenen pennen zul je tassencontrole moeten houden en andermans bureauladen moeten inspecteren, Helaas is dit een bekend fenomeen waaraan kennelijk iedereen zich weleens schuldig aan maakt. Ik kom ook weleens thuis met voor mij onbekende pennen die ik kennelijk even "geleend" heb, maar omdat ik niet meer weet van wie ze niet meer terug kan geven.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jij ligt waarschijnlijk ook maar 8 uur per dag in je bedje/bakje. Die pennen zijn op een bepaald moment gewoon uitgeslapen en dat bakje zat. Daarom gaan ze op onderzoek uit. Je kunt ze dan ook overal terug vinden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pennen neem je nou eenmaal overal mee naartoe.. je stopt ze in je zak (waardoor ze in de wasmachine onbruikbaar worden) leent ze uit (waardoor je ze nooit meer terug ziet) of laat ze vallen onder je kast e.d. (en pakt een nieuwe) Daarom moet je gewoon lekker goedkope HEMA pennen kopen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik trouwen ergens een formulier invul heb ik ook altijd de onbewuste neiging om de pen in mijn zak te steken!
Oh ik heb altijd het tegenovergestelde.. Ik heb altijd overal pennen en ik blijf ze altijd maar overal vandaan halen..
Hmmm
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die BVB;

Pennen hebben blijkbaar een grote natuurlijke drang tot kuddevorming. Ik heb zelf bij het opruimen van de garage een hele berg jarenlang verloren gewaande pennen bij elkaar in dezelfde doos teruggevonden terwijl niemand in ons gezin zich ervan bewust is die dingen daar ooit in te hebben gestopt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn collega Damian pakt die allemaal, vraag 't maar aan hem
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij mij ! in bakjes, lades, tassen, jassen, onder het bed en achter de wasmachine.
Er zijn er bij de naar Kunst en Kitch kunnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tussen de bank, in de was, onder het bed, achter het bureau, onder mijn computer, in mijn tas onderin, in mijn vriends etui e.d.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ruim gewoon eens wat vaker je huis op, dan vind je ze waarschijnlijk wel weer terug!