Omdat ze dichtvallen, als vanzelf... De ogen sluiten is een teken van beginnende slaap...

Dus je moet het niet omdraaien... Het ogen dichtvallen is een teken van beginnende slaap...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (3)

omdat je dan wil slapen, en dat doe je doorgaans met je ogen dicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een natuurlijke reactie van het lichaam. Je ogen hebben de hele dag nogal wat te verduren en als je moe wordt zegt het lichaam dat je moet slapen. Daarbij sluiten je ogen vanzelf en bovendien is het nodig om je ogen niet uit te laten drogen als je slaapt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je geen energie meer hebt. Daarom gaan je ogen maar dicht. en wordt moeilijk om open te houden.