Als ik mijn kaart op zaterdag heb verzonden wanneer komt hij aan?

Ik heb vandaag (zaterdag) mijn kaart op de bus gedaan en zou graag willen weten wanneer hij aankomt bij de geadresseerde

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is vlak voor kerst niet te zeggen, als je geluk hebt ligt de kaart dinsdag in de bus.
SimonV
10 jaar geleden
Kaart = kerstkaart?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt er ook aan hoe laat je hem op de bus hebt gedaan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En waar
Antoni
10 jaar geleden
Amber001, op zaterdag maakt het tijdstip van het op de bus doen niet uit. Op zaterdag worden er geen brievenbussen geleegd.

Antwoorden (3)

Je kaart zal Maandag bezorgt worden.

Toegevoegd na 39 minuten:
Al denk ik dat het door de kerst inderdaad dinsdag word. Of misschien wel later.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Kerstkaart?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zal waarschijnlijk niet lukken, zo vlak voor de kerst.
Amadea
10 jaar geleden
In mijn woonplaats wordt op maandag zo goed als geen post bezorgd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik krijg vaak gewoon post op maandag. Al denk ik inderdaad dat dat niet lukt met de kerst nu ik er even over na denk. Sorry.
Meestal komt de post ( brief) na enkele dagen aan. Maar u begrijpt natuurlijk wel dat het erg uitmaakt naar welk adres de brief is gestuurd. Heb je het binnen Nederland vestuurd dan komt het binnen enkele dagen aan, maar als het naar het buitenland gestuurd is komt het waarschijnlijk iets later aan. niet erg veel later maar later dan binnen Nederland.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de meeste plaatsen worden de brievenbussen zaterdags niet gelicht , zondags na 5 uur en dan zal in de meeste gevallen de post in Nederland op maandag bezorgt worden
Maar ook daar zit verschil in, er zijn plaatsen waar de post maar 3 x per week bezorgt, dus dat is dan in de meeste gevallen , dinsdag, donderdag en zaterdag bezorging , vanwege de bezuinigingen is dit opgesteld .
Dus ja, het is niet meer als voor een paar jaar terug , vandaag gepost, morgen bezorgt , helaas , het kan ook een dag langer duren.
Uitgezonderd natuurlijk rouwpost