Help marihuana bij het voorkomen van muggen of bedwantsen- beten?

Stel je rookt veel cannabis heeft dat invloed op je aantrekkelijkheid voor stekende beesten tijdens het slapen?

10 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Neen dat heeft geen enkele invloed. Muggen etc blijven niet weg van cannabis.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je stoned bent kan het je toch nietschelen :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
boeiende vraag +

Het beste antwoord

De Bioloog James Logan onderzocht het zweet van mensen die bijna nooit gestoken worden en vond natuurlijke stoffen waar muggen van walgen.Hij wou alleen nog maar kwijt dat de stoffen onschadelijk zijn en dat ook planten ze aanmaken.

Pas wanneer hij een patent heeft op zijn vondst/uitvinding wil hij ook bekend maken om welke stoffen het gaat.

Tot zolang is het dus raden naar het feit of deze stoffen zich ook in voldoende mate in marihuana bevinden ofwel muggen aantrekken, ofwel muggen afstoten.

Lees ook eens het artikel via bijgevoegde link, het is best interessant en het brengt ook jou misschien op één of ander lumineus idee ;-)

Liefs en veel leesplezier!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
natuurlijke stofffen en patent gaat helaas niet samen ,dit omdat patenten alleen verleend kunnen worden op technische vindingen
.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@oribatei Dit is wat er letterlijk staat in de tekst van bijgevoegde link:
"Tot hij zijn patenten heeft geregeld vertelt Logan niet wélke stoffen muggen afschrikken." Niemand schrijft hier dat Logan een patent neemt op de natuurlijke stoffen hé.
Je kan ook een patent nemen op een product of een specifieke formule.
Toch bedankt voor jouw feedback. Fijn weekend nog!

Andere antwoorden (1)

Nee daar heb ik werkelijk waar nog nooit wat van gehoord! Binnen mijn vriendengroep wordt er regelmatig genoten van een jointje. Ik heb nog nooit iemand horen klagen dat ze na het roken vaker gebeten worden door welk insect dan ook. Ik zelf ben bijvoorbeeld al jaren niet meer gestoken door een mug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Dat is toch precies de vraag? Of het roken van marihuana preventief werkt tegen muggensteken?