Weer volgens Enkhuizer Almanak in april?

Wie kan mij vertellen wat de Enkhuizer Almanak zegt over het weer van 29 maart - 9 april?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Weersvoorspelling lente 2010
Weersverwachting/voorspelling april 2010 - grasmaand
Het begin van de maand april ligt onder het langjarig gemiddelde van 8,3°C. Het is goed lenteweer. Daarna volgt een onbestendige periode. Wel is het zacht aan het einde van de maand.

* 1-14 april: aanvankelijk mooi lente weer, gevolgd door veranderlijk weer
* 15-30 april: zacht en later onbestendig lenteweer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Voor € 3,50 weet je het, even naar de boekwinkel lijkt mij. Staat te veel in om over te typen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koop hem elk jaar maar dit jaar even vergeten en volgens mij zijn ze 4,95. Bovendien zijn het altijd maar 2 of 3 regels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie dan onderstaand antwoord. Je hebt trouwens de grote en de kleine, zal het prijsverschil verklaren (:
Als je lid bent van een Bibliotheek kun je het daar zo gratis nakijken. Of op internet natuurlijk.