Zijn de opleidingen van ipd (bv boekhouden) erkend dat je er een baan mee kunt vinden?

Ipd opleidingen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Of je er een baan mee kunt vinden, hangt van de werkgever af.

Je moet kijken naar de instantie die het examen afneemt.

Als dat de Nederlandse Associatie voor Praktijkexamens is (in de wandelgangen 'de Associatie genoemd') zit je goed. Zie http://www.associatie.nl/

Die organisatie is niet gebonden aan welke opleider dan ook en neemt op verschillende plaatsen in het land examens af. Ze is zeer bekend vanwege de examens in de financieel-administratieve hoek (BKB, PDF, MBA, PDL e.d.)

Toegevoegd na 2 minuten:
pdf... nee, daar kun je geen examens in afleggen.
Ik bedoel uiteraard PDB (Praktijkdiploma Boekhouden)
10 jaar geleden
PdB MBA worden door een erkend bureau geëxamineerd waar je de opleiding doet is niet belangrijk het diploma wordt niet door het opleidingsbureau gegeven. De associatie is het instituut dat de examens hiervoor afneemt en dat diploma is zeker erkend en zeer gewaardeerd.