bestaat er zoiets als 0% van niets

Niets bestaat alleen omdat iets bestaat en is dus ook iets

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, daar is niks mis mee. Overigens is 100% of 50% van niets net zoveel als 0% van niets, maar dat weerhoudt de 0% van niets niet.
En wiskundig gezien "zijn zeer vele uitspraken over de lege verzameling waar".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Niets is al 0%
Dus 0% is niets en niets is 0%
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat bestaat in jouw gedachten alleen al...

Maar logisch klopt dat niet... Het is namelijk een tautologie, als je dat zegt... Het is een overbodige toevoeging, net zoals een witte schimmel, want een schimmel is al wit...

De toevoeging laat als de oplossing zien, het is dualiteit, iets bestaat alleen maar omdat het aan de andere kant van de medaille NIETS is...

Niets en iets zijn duale vriendjes en kunnen niet zonder elkaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
100% dan is iets volledig...
en bij 50% heb je ergens de helft van...
en bij 0% heb je niks...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
0 % is al niets dus bestaat niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niets bestaat niet.

Alles wat bestaat is iets.

Aangezien niets niet bestaat bestaat enig percentage ervan ook niet.

Het is het woord, het idee 'Niets' dat bestaat.