Om kandijsuiker te "oogsten" moeten we die met een hamer van netten slaan,zou je dit proces minder arbeidsintensief kunnen maken dmv elektriciteit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dmv elektriciteit : waar denk je dan aan ?

Antwoorden (1)

Je zou de netten tussen walsrollen kunne pletten, bijvoorbeeld.
Reddie
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de walsrollen te dicht tegen elkaar rollen krijg je fijn geplet suikerstof ipv. de grote kristallen kandijsuiker. Als de walsrollen verder uit elkaar staan zul je de kristallen niet breken en zullen ze ook niet loskomen van de netten. 'k Geloof dus niet dat walsrollen een oplossing kunnen zijn. Ik denk hier nog eens over na.