De hoeveelheden die je met meeroken inademt zijn zo minimaal dat je wel een behoorlijke tijd naast iemand moet zitten om echt stoned te worden. Wel adem je natuurlijk ook teer en koolmonoxide in, die beide wel schadelijk voor je gezondheid zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik moet beide antwoorden tegen spreken. Persoonlijk zelf meegemaakt, tijdens het slapen stonded geworden omdat een paar kerels in de slaapkamer, buiten mijn weten, wiet aan het roken. Het heeft natuurlijk met de hoeveelheden te maken die er op dat moment zijn.
Dus ja ge kunt stoned worden.
Robby BB
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eens. Ik heb op TV nog weleens een huiseigenaar helemaal stoned gezien omdat zijn huis met weetplantage aan het afbranden was. Dat kwam door de ingeademde rook.