Wat is het meest waterdichte systeem ter wereld?

Toegevoegd na 17 minuten:
Meest waterdicht kwa informatie die niet uitlekt. Dus de mate van discretie.

10 jaar geleden

Het beste antwoord

Plaats een willekeurige computer in een kluis, zonder netwerk verbindingen, zie daar water dicht. Dit word ook overigens ook echt toegepast.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk het militaire systeem, en het systeem van banken. Maar zelfs die zijn niet volledig onkraakbaar, daar is maar 1 manier voor: de netwerkkabel uit de computer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Systeem van banken..? Die worden de laatste tijd continue onder vuur genomen door een cyber aanval..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat Van Eck Phreaking is puur theoretisch... Theoretisch gezien zou heel veel kunnen, je zou ook via quantum-entanglement je hele PC kunnen kopieren, en zo je hele harde schijf overnemen. Het is uiteraard 'mogelijk', maar zeer irreëel om daar rekening mee te houden.
Aanvallen op banken zijn vaak DDoS, wat alleen maar het systeem uitschakelt, er worden geen enkele gegevens gelekt. Die staan ZEER goed opgeslagen. Alleen bij minder goede banken zijn wel eens gegevens gelekt. Banken als Rabobank, ING, ABN Amro zijn wel praktisch onhackbaar. Ja, praktisch...