Misschien door de er in voorkomende onduidelijkheden.
Maar m.i. is dat inherent aan theorieën.

Er zijn een aantal kleine onduidelijkheden in de theorie van Schopenhauer: het Ding an sich is slechts gebaseerd op een analogie redenering, Niet geïndividualiseerde objecten van de ziel zijn adequater dan de individuele objecten, waarom niet meer of juist minder niveaus? Wat wel positief gewaardeerd moet worden is dat een ervaring beslissend is: het zuivere subject van het kennen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee, ik ken deze dame überhaupt niet! http://artikelen.foobie.nl/verslagen-scripties/schopenhauer-romantische-benadering/