Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom typ je soms woorden in waar je aan zat te denken?

Voorbeeld: Je wil de zin type: Morgen ga ik lekker op vakantie. Op hetzelfde moment denk je aan een strand. dus tik je in: Morgen ga ik lekker op strand.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je droomt weg en bent er niet meer goed bij met je gedachten. Normaal als je aan het typen bent, typ je datgene wat je in gedachten hebt. Dat doe je nu ook. Om die reden moet je dus je gedachten bij het werk houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Je typt wat je in gedachten hebt.
Als jij wil typen vakantie en net bij op denk je aan strand dan geven jouw hersenen het signaal strand door naar je vingers en typ je dus strand
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Komt door de afleiding, waardoor je hersens ook "in de war" raken.

Zelda gebeurt wanneer je iets aan het tellen is, en een ander persoon gaat willekeurige getallen roepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat heeft te maken met het feit dat mensen niet multitasking zijn. Vrouwen schijnen er beter in te zijn dan mannen. Maar echt multitasken kunnen we niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ondanks dat er steeds meer bekend wordt van de werking van de menselijke hersenen staat het onderzoek ernaar mijns inziens nog altijd in de kinderschoenen maar noemt men een dergelijke verschrijving (of verspreking) niet een Freudiaanse?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sorry, was het linkje vergeten en omdat die niet als zodanig verschijnt onder "reacties" bij deze dan maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zijn mijn vragen verwijderd, het is echt heel irritant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je zit soms te denken aan sex, dan typ je sex. Dit komt doordat je verlangt ergens aan en dus reeel of ingebeeld tekort hebt. Dus je kan het vrij makkelijk verhelpen ;-).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is simpeler dan je denkt: je hersenen werken sneller dan je handen kunnen typen: je typt dus in wat je op dat moment denkt. Er zit een voorwaarde aan, namelijk dat het een grammaticaal vergelijkbaar woord is. Je typt niet 'Morgen ga ik lekker op mooie'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Soms noem ik iets een banaan terwijl ik een appel bedoel.... Tja...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding