Hoe kan NaCl of asphalt zo goedkoop zijn?

0,00727 €/kg is de grondprijs. hoe is dit mogelijk, zo ook de vraag bij asphalt met ongeveer 0,015 €/kg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk zijn dit de afval prijzen uit de industrie,
en inderdaad asfalt is uiteindelijk ook een afvalproduct uit de olieindustrie, net zoals NaCl ongetwijfeld zal overblijven uit diverse andere producten....
Dat wil echter niet zeggen dat deze NaCl ondanks de simpele chemische samenstelling gelijk geschikt is voor consumptie.
vervuiling is de boosdoener!

Toegevoegd na 2 minuten:
Waarmee ik wil zeggen, NaCl voor consumptie moet tegen de 100% zuiver zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lucht is nog goedkoper. Het komt doordat we er veel van hebben.